Student

Hej! Väntar in lite mat efter en hel dag i solen. Varje år är det fotbollstunering med alla i LGIF då vi kör mellan 9 på morgonen till 3 på eftemiddagen. Dock vaknade jag allt för sent, men det var så roligt. 
 
Igår tog min underbara kusin Oliver studenten i Kungsbacka. Måste bara säga hur stolt jag är över honom!! Hälsade på alla fina som studenten innan vi åkte hem till honom på mottagning. Senare på kvällen så åkte vi in till studentfesten. Hade en av de roligaste kvällarna med massor av dans och skratt. Har nog aldrig sett så många som man inte träffat på jätte länge. Körde på tills de stängde och kom inte innanför dörren förrän halv 5. Snacka om att det var svårt att somna, både för att det redan blivit ljust och att klockan var ställd på 08.00. Alarmet stängdes av sedan på morgonen och jag försov mig. Haha men tack för en fantastisk kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du dina klänningar? :)

2013-06-08 @ 09:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0